DilaraBozkurt Zhrymn benim 9 haftaya kadar Altan muayene etti 9 haftadan sonra karnımdan başladı 9 haftadan önce karından çok net Bilgi alınmıyormuş
DilaraBozkurt Zhrymn benim 9 haftaya kadar Altan muayene etti 9 haftadan sonra karnımdan başladı 9 haftadan önce karından çok net Bilgi alınmıyormuş
Hatunnn Zhrymn bnmde 1100 lerdeydi karindan gorunmedi kilolu oldhgum icin olabilcegini soylediler. Alttan baktilar. Artik 2018 deyiz su alttan muayene olmak istemiyorum çağını kapatalimm bn 20 haftadayim hala alttan bakiyor doktorum kendinizi doktora birakin bu sagliksiz bir sey olsa boyle bir surec olmazdi zaten iciniz rahat olsun lutfen bebeginiz icin.
MerveSara Zhrymn Nasıl ya? 5000 den sonra üst ultrasonla gözükür , iki güne tekrar gidersen yüksek ihtimal görürsün tatlım .🤗
Zhrymn MerveSara kendimi bir iki hafta tutabilirsem o zaman gidicem 🤗 çünkü her gittiğimde olumsuzluk duymaktan çok sıkıldım gerildim.
MerveSara Zhrymn Stres yapmaman gerektiğini biliyorsun değil mi ? 🤗 Ben 24 küsürde öğrendim , 5000 e kadar bekletti doktorum ,alttan muayeneyi önermedi bile , bekleyelim dedi.
gonulcelen Zhrymn değeriniz baya yüksek aslında 1 haftaya kalmaz ultrasondan gözükür tabi ki dayanabilirseniz şahsen ben dayanamamıştım alttan kontrol olmuştm kesemiz öyle görünmüştü
Hicrandgndmr Zhrymn dış gebelik olsa ağrısı çok fazla olurdu kasıklarında. Beta da dengesiz artardı. Ki doktorun bence dış gebelik riski içinde alttan bakmak istemiş olabilir. yorumların çoğunu okudum alttan bakılan gebeliklerde kanama olur ifadesi tamamen uydurma
Rabia54 Zhrymn doktor değerin 2.500 olursa kese görürüz dedi ama göremedik 5 bindeyken görünmedi sonra 4 gün sonra 12 bindeyken kese gördük korkma.daha çok yeni ben 6 haftada kese 8 haftada bebek ve kalp atışı gorduk
Melegimveben Zhrymn bende 2 haftalıkken öğrendim 324 tü beta değerim 2 hafta sonra alttan muayene ile göründü kese
Hicrandgndmr Zhrymn canım anne olunca fobi falan kalmıyo... bende rahim tersliği var gebeliğimin 12.haftasına kadar vaginal ultrasona girdim. Ve doktorum erkek... hiç birimiz istemeyiz ama bence kendini yenmeye Çalışmalısın.
Epelinkiran Dış gebelik çok tehlikeli bi şey Allah korusun öylr bi durum varsa sizin de hayatınız tehlikeye girer oyüzden ztn doktor alttan muayne istemiş bence bi an önce yaptırın işinizi şansa bırakmayın zaten doktor gerek görmese durduk yere neden istesin ki? Dış gebelikte bi süre sonra hcg değerlerinde düşme oluyor ama hamilelik belirtileri psikolojik olarak devam ediyor. Yani durumunuz ağırlaşmadan farkedemezsiniz ne yazıkki
Bskrt Zhrymn benim hcg 23.000 olmuştu kese ancak göründü karından 😁 Herkeste farklı oluyor bekleyin daha çok erken, doktorum sonrasında lekelenme olabiliyor diye vajinal ultrason önermedi
Rumeysaylz Zhrymn Ben hamileliğimi öğrendiğimde 5 haftalıktı bhcg 3447 idi doktora gittim Vajinal ultrason ile bakıldı kese göründü henüz erken olduğu için gebelik karında bakınca görünmüyor 1 hafta sonra tekrar gittim karından ultrason yaptı doktorum bebeğimi de gördüm kalbini de dinledim canım Vajinal ultrason gerekli ve zararsız diyor doktorlar
deletedmom380 Benimde gozukmemisti megersem dis gebelikmis. Hcg yi kac gun araliklarla yaptirdinda bubsonuclar cikti ? Bu arada vajinal ultrason o kadar cok acimiyor ben 3 aylik evliyim ve dis gebelikten dolayi ic kanamam olup olmadigini anlamak icin mecbur baktilar bende cok korkarim normalde oyle seylerden ama o kadar acimiyor
deletedmom380 Zhrymn eger 2 gun sonra yaptirdiginda 2 kat arttiysa deger saglikli bi gebelik oluyor. Insallah bi sorun olmaz saglikla kucagina alirsin canim