Zhrymn Gebeliğimi çok erken öğrendim. Bebeğim belkide 2 veya 3 haftalık. Hcg hormonum ilk 888 sonra 1700 daha sonra 2500 çıktı ama kese görünmedi. Doktor bu yüksek hormonlarda kesenin mutlaka gözükmesi gerektiğini söyledi ve alttan muayene istedi. Ama ben yaptırmak istemiyorum. Daha önce başına böyle bir sıkıntı gelen var mı?
Ilkgozagrimiz Zhrymn bnmde oyleydi normalde gozukmesi ama alttan muayenede gozuktu 1 hafta sonrada kalbini dinlemistik
Dsm Zhrymn alttan muayne olmak sakıncalı bi durum degil. Ben her kontrole gittigimde alttan muayne ediyo
Tosbik Zhrymn cnm bnm başina geldi aynisi. Ilk gebeligimdi tecrübeszdim. Doktor alttan muayene istedi ama bn yptrmadim. 1hafta snra özel hastaneye gttik eşimle bir sikinti cikmadi cok sukur suan 22+2olduk :))
Zhrymn Ezgi14 ama çok erken daha ben beklemek istiyorm. Zaten doktor fobim var korkuyorum bu tarz şeylerden. :(
Zhrymn Tosbik kimisi 5 haftadan önce görünmez diyo. Biraz beklemek istiyorum. Keseyi görmediği için dış gebelikte olabilşr dedi iyice korktum
Ezgi14 Zhrymn İnan benm kadar degildir ben genel anestezi altinda kurtajda doktorla savasmisim bana degdikce. Ama saglik icin yaptirman gerekiyorsa Yaptir bir zarari yok
Hicrandgndmr Zhrymn canım anne olunca fobi falan kalmıyo... bende rahim tersliği var gebeliğimin 12.haftasına kadar vaginal ultrasona girdim. Ve doktorum erkek... hiç birimiz istemeyiz ama bence kendini yenmeye Çalışmalısın.
ozgeya Zhrymn ben de hamileliğimi 3 haftalıkken öğrendim ve alttan vajinal ultrasonla gördük keseyi. Hiçbir sakıncası yok vajinal ultrasonun,bence baktırmalısın içinin rahat etmesi için.
tomurcukannesi Zhrymn neden istemiyosunuz? Çok normal bişey vajinal ultrason. Doktor gerek görmese istemezdi. Etraftan duyduklarınıza göre tepkiyle yaklaşmayın. Vajinal ultrasonda incecik bişey sokup iki dk da herşeyi görüyolar bitiyo ne acı ne başka bişey. Normal ilişkiye girebilen biriyseniz hiç bişey hissetmezsiniz bile. Ben girmenizi öneririm..
OktayMeltemSahin Zhrymn bende de ilk gözükmemişti alttan muayene istedi kabul etmedim sonuçta çok küçük ve burda çok okudum alttan muayeneden sonra kanaması olan çok insan oldu bence bir hafta daha bekleyin kese gözükür inş sadece biraz sabır ben öğrendiğimde 5 haftaydık 6 buçuk haftada gördük keseyi
Zhrymn OktayMeltemSahin dış gebelikten şüphelenmese yine korkmazdım ama hormonlar hamile hormonu ama kese yok
Ezgi14 Zhrymn kese vajinal usg de deger 1000lerdeyken gozukuyoe. Bence doktor dis gebelik var mi yok mu diye bakmak istemis. İster sen birkac gun sonra tekrar git karnindan baktir. O zaman gozukebilir gozukmezse yaptir vajinal
Ilkgozagrimiz Zhrymn soyle bi durum var o bahsettiginiz kanama herkezde olmuyo bn ilk gebeligimde iatemdim ama cok pisman oldum bunda bakildi keseyi gormek icin bide 13 haftaliktim kanamam vardi o zaman bakildi sukurler olsun hic bi sikintimiz yok suan 27+4 haftalik olduk korkulcak bisi yok hurafe bence hepsi oylw bi risk olsa doktor istemez zaten
OktayMeltemSahin Zhrymn canım altanda baksa eğer kese yoksa yoktur bana da aynısını dedi boş gebelikte olabilir dedi bende bekleyelim görelim nasip dedim verende o vermeyende şükürler olsun bekledim oldu.Yani alttan baktırmadın diye gebelik oluşmaz diye bişey yok ama aklında kalacaksa bekleyemeyeceksen yarın hemen git baktır.
OktayMeltemSahin Zhrymn demek istediğim çok erken seninki daha ve birşey sokuyorlar bakarken daha bebek çok küçük oluyor tabiki doktor bebeğe zarar verecek birşey yapmaz ama birşey olursa ben vicdan azabı çekerim o yüzden baktırmamıştım bir hafta beklemiştim
Rana38 Zhrymn bende de oldu bence baktırmalısın bende terettut ettim ama doktorum axıklası cocuga zarar verecek hıcbısey yapmayız dedi suan 30 haftalıgım ara ara alttan muayene oluyorum
Cekuli Zhrymn canım benim doktor hatasından (çok dik oturttuğu için) bebeği görememişti ilk görmeye gittiğimde benimde aynı şekilde 2500 üstüydü alttan baktık ordaydı herhangi bir sorunda yaşamadım sonrasında alttan ultrason dan ötürü hatta şuan 2 aya yakındır bazı sebeplerden dolayı çatı muaynesi oluyorum her hafta kısacası alttan herhangi bir muayne ile bebeğe birşey olmaz merak etme burda her kontrolü alttan olan hamilelerde var inşallah görürsün 🙏🏻