Melekkiz_1 Arensmom_ o tuvalet şeysi sorunu bendede var ya ben gynoferon demir ilacini suclyordm decavtmi yapıyormuş yani😂
Nuray051988 yamacinannesii 37+4olduk decavit bitti doktor doguma kadar devam dedi ama almadım ya daha doguma da 1 hafta 10 var dedi gerek duymadım almaya napsam bilemiyorum damlayı ve kan ilacımı kullanıyorum ama
yamacinannesii Nuray051988 Ya canım herkesin farklı demek ki benim ki kullanmana gerek yok dedi ama bazıları kullan diyo işte belli olmuyo
Anemoniasp Boncugummmm Decavit bende kabızlık yaptı. Başka vitamin kullanıyorum . Demir ilacı yapmadı kabızlık yapar diye korkmuştum .
Boncugummmm Anemoniasp peki decaitin yerine baska birsey werilmiyormu bnde cok kotu durumdaym 2 hafta sonra kontrol de söyleyim baklm
Anemoniasp Boncugummmm Regenesis kullanıyorum, doktorunuza sorun isterseniz Başka takviye de önerebilir
Arensmom_ Aneebebek bazılarına kabızlık yapıyor evet ama bende olmadı. Sadece içindeki demirden dolayı çok afedersiniz ama siyahlık oluyor