Zynp44 bebisinannesi16 süper doktorum dedi iyi kilo almamışsın ilerde baya alacaksın zaten şimdiden almaman iyi olmuş diye kusmaktan kiloyu nerde alacaz ahahah düzelsek kilosunda da değilim artık ahahah
bebisinannesi16 Zynp44 ben aşırı kilo veriyordum ve çok fazla yememe rağmen şimdi bı kilo almışım ama yüzüm tekrar gitmiş gören diyor kilo vermişsin haftaya gidecez bakalım ins vermemeisim o kiloyuda
Kado87 Zynp44 oyle hergun icmem yani ne blim ogun yemekte manti vardir kola alirim et vardir kola alirim
Zynp44 bebisinannesi16 çocuk iyi olsun da kilosu yerinde olsun da senin kilo alıp almaman önemli değil ya çoğu arkadaşım 3 kilo alıp bebeğini güzel kilolarla doğurdu önemli olan bebeğimizin gelişimi kilosu boyu iyi olsun boşver almamak daha iyi sonra belki veremeyiz ahahah
bebisinannesi16 Zynp44 skinti su ne ben nede bebeğim kilo alıyoruz acaba verilen ilaçları içmiyorum ondan mı
Zynp44 bebisinannesi16 bana da verdi d vitamini ile omega ben d vitamini iğrenç olmasına rağmen mecbur içiyorum bence sende iç neden içmiyorsun ilaçlarını aksatma bebeğin için hepsi iyi olmayacak olsa dr neden versin varki yararı vermiş iç kesin düzenli
Kado87 bebisinannesi16 bendee hicbirini kullanmiyorum ilkindede kullanmadim bundada ama son haftalarim magnezyum ve kalsyum.kullanmaya basladim cunku inanilmaz agrilarim basladi
Zynp44 bebisinannesi16 ama olsun hepsinin yeri ayrı şimdi sana d vitamini verdiyse hangi meyvede ilaç kadar karşılaya bilirsin ki öyle düşün bence ilaçları bi dene derim bence faydasını göreceksin.
Kado87 bebisinannesi16 valla skntisini blmiorm benm ilk oglumdaa allaha sukur bise cikmadi bunada 34.haftamdayim