DefneRana Zynp44 36+5 hamileyim normalde asitli içecek tüketen biri değilm ama çok canm istiyo bu aralar ve ben 1,5 litre kadar içecem 😀 çünkü doğumdan sonra gaz yapacağı için içemeyecem bu tarz güzel bi liste hazrladm kendime
Zynp44 DefneRana 1.5 litre 😧 çocuğa bişey olmaz mı?? Bazen benim de o kadar canım çekiyo ki yani herşeyi bırakırım kolayı assslaa 😂 2.5 litreyi kafaya dikmek istiyorum direkt 😂
bebisinannesi16 Bebebebem zaten hamilelikten öncede uykum hep çok hafifti eşim ne kadar susarsa susasjn uyanmiyim diye subicemezdi her şeyde uyaniyom şimdide uyuyamiyom
Zynp44 bebisinannesi16 ahahhahahah benimki de aynı garibim hep kusmalarım falan gece olurdu benim saat 12 görünce derdi senin saatin geldi diye ahahahh hala da aynıyım ya kramp giriyo ya ağrı oluyo yok midem ağrıyor yok kusuyorum bıktı ahahahah
bebisinannesi16 Zynp44 benim kusmalarim anlayışlı sabah 7 de 3 günde bir oluyor çok anlayış gösteriyor
Zynp44 dmladoga dmladoga benimde herşey hep gece sabah fıldır fıldırım hava kararsın benim sıkıntılarım başlıyor ahhahaah
Zynp44 bebisinannesi16 benimde gece 11.30 03.30 a kadar 😂 3 gün kusmuyorum 3 gün kusuyorum benimde buna döndü inşallah tamamen geçer artık bitirdi beni resmen 😂
Cemre07 Meleekk tıp okumadan dr olan ne de çok 😂 bence kulaktan dolma bilgilerle hiç tecrübesi olmayan insanlar korkutuluyor en güzeli doktoruna sormak
Zynp44 bebisinannesi16 hamdolsun azaldı benim yine ya 6 11 arası ben bitiktim sabah mide ağrısı yanması gece sabaha kadar kusma şimdi haftada 3 4 e düştü kusma ona bile seviniyom ama geçer inşallah tamamen hepimizin şöyle iştahlı bol yemek yediğimiz günler geliir 🤤
Zynp44 bebisinannesi16 aynı benimde öyle yedikçe de yiyesim geliyo ama korkuyorum her yediğimde ya gece kusarsam diye artık düşünmeden yemek içmek istiyom 😓
Zynp44 bebisinannesi16 ben şuan normal de sata göre 13+3 ama doktora göre 12+5 im geç yumurtalama meselesi 😂 ben hiç almamışım da vermemişim de aynı 67yle kaldım 67 hala 😂 senin nasıl
bebisinannesi16 Zynp44 maşallah iyimis 65 ile hamile kaldım 12 haftalık ikken 59 oldum şimdi 17 haftaligim 60 oldum 1 kilo aldım
Zynp44 bebisinannesi16 süper doktorum dedi iyi kilo almamışsın ilerde baya alacaksın zaten şimdiden almaman iyi olmuş diye kusmaktan kiloyu nerde alacaz ahahah düzelsek kilosunda da değilim artık ahahah
Ozlemmpapatyaa Zynp44 ben icmiyorum canım hamile kaldıgımı anladıgımdan andan beri bilmiyorum annelik ic güdüsü galiba ama bide şu yönden asitli bişey icince daha cok midem yanıyor demişti bi arkadaşım biraz da mide ve bogaz yanmasını önlemek icin 🙈