gmzlpsln benm ilk defa geldı ben nışan olduğunu anladım ama her ihtimale karsı gittim gelebılen bsy nışan olayı son haftalarda doktorum iyi yaptın gelmekle dedi bana açıkmama sancıma felan baktı ben bebeğin kalp atısı vs felan için gittim ne durumda böle bı durumda diye suyum ıcın bakılsın ıstedım ama daha öncesınde gelen lekelenmeler pek normal görmuyolar ama sebebsızde ani hareketlerde felan gelıyor diyolr bılemıyorm tabı suan benm de ilk gebelığım