Kızlar ben pişik kremi olarak sudocrem ve ya bepanthol almak istiyorum denemek için.bebeklerin cildine hangisi iyi gelir bilemiyoruz hepsinin teni farklı . Sormak istediğim şu , deneme amaçlı olduğu için gram olarak önce küçük alsam mantklı olur mu ? Ne dersiniz ? Bir de otribebe burun aspiratörü ve yedek uçlu seti hemen hazır bulunmalı mı yani bebek gelmeden almalı mıyım ?🌸