MihrimahVeAnnesi böbrek büyümesini ve tahlil sonuçlarını neden buraya sordunuz o zaman ? Hele tahlil sonuçlarını😁 Söylediklerinizle yaptıklarınız o kadar tezat ki. Sende git tahlil sonucunu doktoruna sor o zaman , HAPPY MOM mezunlarına değil aşkım. 😁 Öff napıyım şimdi oturup senle mi tartışayım😁 Hormonların canlanmış senin , öpüyorum hormonlarından😁