MihrimahVeAnnesi doktoruma kullandığım ilaçları söylememe rağmen, aynı tesirdeki ilaçları yazdı. Çünkü ben söylediğimde beni başından kovmaktan beter etti ve bende bu yüzden buraya sormak istedim , çünkü bi terslik olduğunu farkettim , malum günümüz doktorları pek doktor gibi olmadığı için. 3 tane vitamin ilacı, 3üde farklı? Niye 3ünü de kullanayım. Doktora bunu iza ettiğimde içeriye 3 tane daha hasta almakla meşgüldü reçeteyi elime tutuşturup gönderdi. Bu platform niye var ? Bence tam olarak bunlar için var.