Ben bugün gittim Nebahat hanıma.. memnun kaldım nasipse doğumu orada yapmaya karar verdim muayene 290 lira ama kamu kartı varsa ya da emniyet mensubu asker falansanız %15 indirim oluyormuş ama doğumda indirim yokmuş normal doğum 4000 lira epidural Normal 4600 liraymış.doğum sonu herhangi bir hekimden 1 muayene hakkı veriliyormuş ücretsiz olarak. Doğum saat kaçta olursa olsun geliyormuş doğum için doktor hanım…