Havvanaz 1234 biraz fa o korkum var acaba küvezde falan kalırmı diye Allah razı olsun herkes ne güzel şeyler yazmış gerçekten rahatladm💙💙
Esma5825 Havvanaz yaklaşık 5 6 saattir bende de oluyor bazen bebeğim toparlanıyor acaba belirti mi bu da 🤔 sağ da daha yoğun ama batar fibi olur ya 😐
ZeykemKaya Havvanaz benı evhamlandrmamak ıcın bısey demedı ama tırrsıyrum yarında nst dd saancı cıkarsa artk her an dogurabılecegı
Havvanaz Esma5825 5 6 saatte bir oluyorsa korkma canm onlar normal benim ki 10 dk da 1 oluyordu ve nerdeyse 1 dakika boyunca geçmiyordu 3 gün sürekli böyle olmuştu korkma Allahın izniyle bişey olmaz sağ salim kucağına alırsın inşallah 🤲