ebruzb Papatyamevsimi-89 anladım inşallah bir sıkıntı çıkmaz bebişlerimizde 🙏🏻 Benim arada güçlü vuruyor ama normal de aktif bir bebekti o yüzden telaşlandırıyor beni🤷🏻♀️
Papatyamevsimi-89 ebruzb benim doktorum sabah gel diyor kesinlikle..Halen çok az hareketleri ..Hersyee normal diyordu benim doktorum ilk defa böyle ısrar ediyor ben de sabah kendimi toparlayıp gideceğim
Alp52 @Papatyamevsimi-89 Bi çok nedeni olabilir onun yanlış bisey demek istemem sen doktorunla görüş o daha iyi bilgi verir burada kimsenin demesiyle hareket etme en iyisini doktorun bilir canım hamilesin can taşıyorsun hiç Bi ağrıyı ihmal etme
Papatyamevsimi-89 Alp52 tamam canim aslında gitmek isterdim hastaneye ama evde tekim ,hastane uzak eşim asker şuan nöbette yarjn akşam gelecek ,Allahim korusun bebisimj
ebruzb Papatyamevsimi-89 yaa 🥺 git mutlaka canım bana da haber verir misin inşallah her şey yolundadır🙏🏻 Benim de vuruyor şimdi ama yine azalırsa direkt gideceğim yarın ctesiyi beklemeyeceğim
ebruzb Papatyamevsimi-89 canım sancılarında varmış şimdi gitsen keşke allah korusun merak ederim seni 🥺
Papatyamevsimi-89 ebruzb tek başımayım bir de hava karanlık simdi taksiye de tek başıma binemem de 😞Eşime de yerine adam bul dediler ama herkes izinde..Sabaha dayanırım inşallah
ebruzb Papatyamevsimi-89 inşallah canım allah seni ve bebeğini korusun sağlıkla zamanında kucağına alırsın inşallah 🙏🏻
Papatyamevsimi-89 ebruzb kuzum benim bebe bugün maşallah çok hareketlendi 😀karnimi delecek herseye ayak kol el ne bulursa vuruyor galiba sert sert..Igne gibi batiyor canımı acitiyor hele de ayağa kalkınca sıkıştırıyor iyice..Sen de durum nasil
ebruzb Papatyamevsimi-89 ahh çok sevindim canım 😍 benimki de öyle maşallah dünden beri eski moduna döndü😍 canımı acıtıyor baya 😂 iki gün pozisyon değiştirmiş galiba kasıklarımda az hissetmiştim tekrar eski pozisyonuna dönünce hareketler sertleşti arttı 🥰
Papatyamevsimi-89 ebruzb Aman iyi.olsun da vursunlar canim sorun değil ya benim de karnimda kemik vura vura heryerimj mahvetti 😀Ama olsundu..Bir de rahimde iğne batması gibi agri var özellikle sabah çatı ağrısı var
ebruzb Papatyamevsimi-89 aynen canım valla bi iki gün az vursa hemen telaşlandırıyorlar bizi🙈😮💨 O batma hissi bazen bende de oluyor özellikle yürürken ayaktayken aniden oluyor o an kilitleniyorum sanki ya doktoruma sordum ama benim bebeğim kanal da değil ama baş aşağı duruyor başıyla baskı yaptığında oluyormuş😅 anlık oluyor zaten uzun sürmüyor çok şükür
Papatyamevsimi-89 ebruzb benimki çok fena hareketlendi ya çıkmak istiyor gibi aşırı vuruyor ..Dün de kalp atışı 170 i bile gördü..Nasılsın sakinleştirecegiz,magnezyum içince çıldırdı
ebruzb Papatyamevsimi-89 inanır mısın eşime mesaj attım canımı acıtıyor tekmeleri diye 😂 karar ver tekmesi hafif olunca da korkuyorsun diyor 😅 yarın bizim kontrol randevumuz var çok heyecanlıyımmm 😍😍
Papatyamevsimi-89 ebruzb valla aynı tepkiyi eşim verdi desem 😀Yalnız bir de hep babasi evdeyken iyi babasi yokken hareketi aaiyor ,üzülüyor galiba babasi yokken