emfa1803 2. Saat dikkate alınıyormuş onda, benimki 162 çıktı. Hem kadın doğumcum hem dahiliyeci gebelik diyabetini düşündüren hiçbir fiziksel belirtecimolmadığı için(amniyon sıvı fazlalığı, gelişimi ileride bebek vs.) sadece ana öğün olarak şekerli ürün tüketimi yapmamamı önerdiler. Hemen sonrasında korona olup hastanede yattım 10 gün; orda sürekli takip yapıldı hep normaldi.