Deryagnc 35+3 teyim 2120 benimkide canım sancım vardı üç gündür ama nstde çıkmadı açılma varmı diye baktı oda yok her hafta görüşcez sık sancın olursa bebek hareketini hissetmessen ara dedi . Bide bebegin degerlern kan akışına plesentaya vs baktı burda hersy normal ufak bi bebek olacak dedi saglıklı olsunda kilo problem degl ama 3 haftada 300 grm almıs sadece normalde 2500 civarı bekliyorduk doktorda öyle dedi ama sorun yok dedi genede canım sıkıldı beslenmem çok iyi şükür neden böyle oldu anlamadm 32 ye kadar hep haftayla uyumluydu.inşallah doguma kadar toparlar böyle gitmz.