MerveeD Ecemm33 ben gitmiyorum ama cevrwmde giden cok kişi var Ayşe kaya kahveci ve ceren hanıma gıdıyor lar cok memnunlar 230 TL muayenesi o yuzden ben forum yasama gdyrm
Kandemir_94 Ecemm33 bende Hatice YILMAZ DOĞRU dayım .. cok memmunum 13. Haftamdan beri ondayım şu an 34 olduk. Riskli bi gebelik geciriyorum 2 defa düşük riski geçirdim sayesinde şu an 34. Haftama geldim tavsiye ederim düşünürseniz .🌸
Deryagnc Kandemir_94 bende Hatice hocaya gidiyorum alanında çok başarılı bir doktor bende tavsiye ederim ☺️
Kandemir_94 Deryagnc yaa çok güzelll dogumlarımız hemen hemen denk gelicek ☺️☺️ Sezeryanmı normalmi düşünüyrsunuz Peki ben istege baglı sezeryan düşünüyrm daha detaylar için erken diye konusmadık net 🌸🌸
Kandemir_94 Alminayusuf nesrin hanımda cok iyi bi doktor cana yakın haftamız günümüz aynı☺️☺️ Genel olarak doktorları cok iyi saglıkla kucagınıza alırsınız inşallah🌸
Deryagnc Kandemir_94 ben eğer mümkün ise normal istiyorum ama tabiki en son kararı doktor belirleyecek ☺️ allahım gönlümüze göre versin 🙏hiç nstye bağladınız mı
Alminayusuf Benim üçüncü sezaryen doğumun olacak nesrin hnm la 21 Aralık tarihine karar verdik bakalım 39.haftam oluyor
Alminayusuf Deryagnc hayırlısı olsun inşallah geçen hafta girdim ben nst ye artık her kontrolde girecekmişim
Kandemir_94 Deryagnc evet 32 haftada baglandım bebek hareketler iyi ve sancı cıkmadı bu haftasonuda sanırım bağlanırım cok fazla sancım var bugünde karnımda agrı vs. Cumartesiye kadar idare edecegim bakalım ne olacak☺️
Deryagnc Alminayusuf banada öyle söyler galiba ücret nekadar verdiniz acaba nst ye randevu alırken sordum ama göremiyorlarmış ☺️