Eda0007 Shewolf hayırlı olsun canım doktor kesin mi dedi yoksa tahmin falan mı etti ay sonradan değişiyormuş ya :/
Shewolf Eda0007 bana başta başka bir doktor kız olabilir demişti daha 13 hastalıkken 😂😂 16. Haftada iki doktora gittim hatta 3 hepsi erkek dedi 🙈❤️🙏 inşaallah başka bir sürprizle karşılaşmam 😂😂🙏💕
Shewolf melikeguneyozalp yakınmışız benim de 17+3 günler arttıkça korkum da artıyor nasıl çıkarıcam ben bu bebişi buradan diye 😂😂😂 her gün ağlıyorum yemin ederim 🙈😂😂😂😂
Shewolf melikeguneyozalp 😂 benimki bu aralar kendini çok belli ediyor 😂 yormaya başladı artık miniğim inşaallah doğduktan sonra akıllı olur 😂😂😂😆