RavzaNur_90 Glsm02 Allah razı olsun Amin inşallah Rabbim hiçbirimizin kucağını boş bırakmasın inşallah 🤲🏻
Kelebekmadam _ipekkkkk oluyor hemde arada değil yani gün içinde muhakkak oluyor magnezyum kullanıyorum
_ipekkkkk Kelebekmadam Magnezyum eksikliğinden mi oluyormuş 🤷♀️ Ben gudne 2 bu kez sade soda ve magnezyum içiyorum kramplar için ama bu kasılma 22 haftadan sonra oluyormuş sanırım braxton hicks olarak adlandırılıyormuş 🤷♀️ değişik 😀
_ipekkkkk Glsm02 Ay benimde gecelerin bazen sabaha karşı uyandık olduğumda hissediyorum 🤷♀️ normal mi acaba bilgin var mı?
_ipekkkkk Glsm02 Sağolasın canım 🌸 sağlıklı sıhhatli kucağımıza aldığımız günleri görmeyi nasip etsin Rabbim 🤲
_ipekkkkk Glsm02 Aynen ben genelde Beypazarı alıyorum magnezyum oranı daha iyi diyorlar ama 🤷♀️😀 nebilim hep bişi diyorlar
gurbetcikizii _ipekkkkk evet benimde göbeğim çok büyük değil ama yavaş yavaş büyüyor artık 😄 ve ben 7 aylık olcaz diye biliyorum instada gördüm bende ama yanlışda olabilir 😬
_ipekkkkk gurbetcikizii Aman sağlıklı olsunlar da büyümesede olur göbek 😂😂 çokta önemli değil ama düşünüyoruz yinede niye büyümüyor diye