gurbetcikizii _ipekkkkk yok sen benden 1 gün öndesin yani 26+5 olman gerekiyor normalde 27. haftada 7 aylık olunuyormuş yani cumartesi 7 aylık hamiş oluyorsun ☺️
_ipekkkkk gurbetcikizii Aynen 26+5 çok şükür canım gördük bu günleri 🤲🌸 7 mi kız niye hep 6 ay 1 hafta hesaplıyor an Google kaç aylık hesapla yazıyım haftasını giriyordum öyle diyor anlamadım 🤷♀️ hiç büyümüyor bu göbek hep aşağıda bebiş seninde öyle mi?
gurbetcikizii _ipekkkkk evet benimde göbeğim çok büyük değil ama yavaş yavaş büyüyor artık 😄 ve ben 7 aylık olcaz diye biliyorum instada gördüm bende ama yanlışda olabilir 😬
Glsm02 _ipekkkkk ben biraz küt sekilde hesapliyorum ayini doldurmus gibi felan hafta hafta biraz bende pek anlayamiyorum😁😁😁
_ipekkkkk Glsm02 Allah senii haftada olsa ayda olsa geçiyor gidiyor ne kaldı şurada çoğu gitti azı kaldı😂😂😂 Canım bide sende hiç kasılma oluyormu arada 🙃 Braxton hicks olarak adlandırılıyormuş benim arada oluyor
Mayraaa Glsm02 Son 10 gün ve kilosunu duyunca stres oldum normal dogum dedi ama bilmiyorum 20 gunde 1 kg almis 4 kg suan bildigim daha gunune var 5 i bulabilir gbi
Glsm02 Mayraaa Allah kolayliklar versin hic dusunme kucana qldiginda eminim hersey cok guzel olucak🙂💕
Kelebekmadam _ipekkkkk Umarım çıkar yaa benim 83 gün kaldı :) 28+1 ama hala bebek hareketide göbeğimde yukarı çıkmıyor kaldık böyle
Glsm02 _ipekkkkk ben calisiyorum canim gun icinde yorgunluktan oldugunu dusunuyordum bende geceleri ozellikle evet oluyor 🙂
_ipekkkkk Kelebekmadam normal ya ben hep doktora soruyorum gittiğimde 😂geçen birinin 30 dan sonra çıkmış 🤷♀️ değişiyor herhal Kasılma oluyormu acaba sende arada 😐
Kelebekmadam _ipekkkkk oluyor hemde arada değil yani gün içinde muhakkak oluyor magnezyum kullanıyorum
_ipekkkkk Glsm02 Ay benimde gecelerin bazen sabaha karşı uyandık olduğumda hissediyorum 🤷♀️ normal mi acaba bilgin var mı?