Mujde0808 Ufuk kuveze mi girer dedi erken dogim derken yoksa vaktinden once gelcek anlaminda mi dedi stres yapma cunku erken dogum riskini gecmissin yani 35 hafta riskli genelde
durununannesiiiiii Ufuk bende tansiyondaN dolayı 37+0da doğum yaptım sezeryanla çok şükür bi sıkıntı çıkmadı korkmayın bişey olmazd inşallah
Mujde0808 Ufuk ee tamam canim neden stres yapiyosun dogarsa da hayirlisi insallah hicbi sıkıntı olmaz