Deletedmom_35 sütünüzü neden almak istemedigini anlayabildiniz mi. Burnu tıkanık olduğu icin mi yoksa emmeyi mi basaramiyor? Önce bu ihtimalleri gozlemleyin… Şöyle ki ben tam 8 ay meme reddi ile uğraştım. Hatta en sonunda artik bikmistim ve memeyi kesecektim. Cok psikolojii bozuluyor insanın. sonra ek gidaya geçince oğlumun alerjik bebek olduğunu öğrendim 🥺 meger oğlum sütüm den rahatsız oldugu için emmek istememis. diyet yapmaya başladım yavaş yavas memeyi emmeye başladı. Sonra bağımlısı oldu. Bu durumu bir düşünün isterseniz. Ben her tanıdığıma söylüyorum. Alerjinin sonuclarindan biri de meme reddi. Paylaşmak istedim