Aynı sorunu bende yaşadım ilk doğduğunda bile tutmadı mememi hemşireler mecburen mama verdi sonra ona alıştı ilk on gün hıc emmedi ama asla pes etmedim ben sürekli mememi verdim üstten biri damlatsin o memedeyken bide benim göğüs ucum yok silikon göğüs ucuyla emziriyorum şükür tuttu çok psikolojim bozulmuştu sizin gibi asla emmeyecek sanıyodum ama tuttu şimdi bir aylık hala bazen çıldırıyo meme de bazen mamada veriyorum sütüm yetersiz mama vereceğiniz zaman lansinohun biberonu var anne memesi gibi onunla verin kesinlikle reddedme olmaz Allah yardımcınız olsun 🥰