Ecenurakgul benimde şuan ilk gebeliğim Urla sakin hastane olduğu için eşim oraya gidelim dedi aşırı pahalı olunca özeller ilk önce devlet ne kadar ilgili olabilir dedim ama gidip doktoru muayene olunca tamam buraya devam edelim dedim benim orda arkadaşım ebe iki doktor önermişti biri Meki bey biri Nagihan hanım ben kadında rahat edeceğimi düşünerek Nagihan hanıma gidiyotum memnunum hatta arkadaşım odada doğum yapılıyor diyince sevindim odalar temizdi gezmeye fırsatım oldu bütün ordaki çalışan ebe doktor güler yüzlü aklımı kurcalayan tek şey bebek yoğun bakımı yok doğum anında bir şey olurda sevk edilirse bayağı zahmetli olacak ama o da kısmet artık ben gittiğim için hastaneyi tavsiye ederim