Ecenurakgul Merhaba annişler. Ben ilk doğumumu özel hastanede yapmıştım. Bu hamileliğimde hastanemiz kapatıldı dokuz eylüle takipliyim ama urla devlette meki ömerali den randevu aldım doğumu onda yapan memnun kalan var mı? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız? 🌼
Senaaay Ecenurakgul bende cok merak edıyorum ilk ozelde oldu bunu urla da dusunmustum ama hııc yorum bulamadm.
Busekaran Ecenurakgul Ecenurakgul benim doktorum meki bey ve o kadar memnunum ki eger gidebiliyorsaniz imkaniniz varsa 1 dakika bile dusunmeyin 19 haftagim her ayim meki beyle gectii
Ervasel Ecenurakgul Bende balcovadan urlaya gidiyorm .doktorum Nagihan hanım .otobüsle gidiyorm hemn hastanenin önünde indiriyor.simdiye kadar bı zorluk yaşamadım dört arkadaşımda orda doğum yaptı çok memnun kaldılar.odalar tek kişilikmis.bir oda veriyorlarmış sancini orda cekiyormuşsun doğumun yine aynı kaldığın odada oluyormuş.bana biraz uzak geldi Balçova dan oraya gitmek etrafındakiler tavsiye ettiği için gidiyorum dordude normal doğum yaptı herhangi bi sıkıntı yaşamamişlar
Ecenurakgul Aminella 9 eylül değil benim gittiğim özel hastane kapatıldı canım :) şuan bende 9 eylüle takipliyim
Ecenurakgul Senaaay of aynı kaderi paylaşıyoruz 🤦🏻♀️ bende meki ömerali beye randevu aldım ama bilmiyorum nasıl bende bulamadım hiç yorum falan. Hakan mıydı neydi ona gitmiştim hiç beğenmemiştim ama urlada şimdi meki beyi denicem bakalım
Ecenurakgul Busekaran ay içimi rahatlattınız valla 18ine randevu aldım bende inşallah gidicem bakalım belki doğum orda olur bende 26+5im şuan :))
Busekaran Ecenurakgul masallah saglikla gelsin bebesimiz..icin rahat olsun benimde pazartesi var randevum gercekten memnunum cevremdeki herkesin dogumunu meki bey yapmis herkes bana onu onerdi bende o sayede gittim icini rahat tut yapilmasi gereken testleri aksatmadan yapan bir doktor ve ilgili bir doktor❤
Ecenurakgul Aminella ben ilk gebeliğimde de orda takipliydim bunda da 5 haftalıktan beri takipliyim. Acile gitmiştim 5 haftalık hamileydim ordan kendileri randevu vermişti
Aminella Ecenurakgul ben randevu alamıyorum 9 eylüle 25+3 günlük olduğum için vermediler gebeliğin basında gitmem gerekiyormus ben bilmiyordum
Ecenurakgul Aminella evet en başından olmasada belli haftadan sonra bakılmıyor malesef ama doğumu orda yapcaksanız bi gidip görüşseniz aslında ya da normal doğumsa sağlık sıkıntınız vs yoksa direk doğuma gidersiniz. Ama urlaya da bakabilirsiniz ben bugün randevu aldım urla devlete uzaksanız normal doğumsa sıkıntı olur ama sezeryanda sıkıntı olacağını sanmıyorum bende balçovadan gidicem sezeryan diye aldım urlaya da randevuyu
Aminella Ecenurakgul karabaglarda oturuyorum sezeryan benim ikinci gebelik olduğu için nasıl yapicam bilmiyorum acile gittim gece iki defa birşey demediler randevu hakkında
Ecenurakgul Busekaran amin amin sizinkide sağlıkla doğsun kavuşun inşallah :) çok çok teşekkür ederim gerçekten çok sağolun bilgilendirdiğiniz için hayırlı doğumlarımız olsun sağlıcakla 🌼❤️
Ecenurakgul Aminella bende karabağlardan gidicem urlaya bence bi git dene derim alabileceğin adam akıllı bi urlada randevu var. Meki ömeraliyi duyuyordum daha öncede ama doğumlarını bilmiyordum bende gidip denicem bakalım urlada yapabilirim bende doğumu. Zaten dokuz eylül normale diretiyor ilki sezeryan falan dinlemiyor. Bende o yüzden urlaya randevu aldım normal denerse riskli olur
Ecenurakgul Aminella yani benim evim karabağlar yurtoğlunda ailem balçovada ilk balçovadan sonra karabağlardan dememin sebebi bu yanlış anlaşılmasın :) kendimi hala bslçovadan çıkmış gibi hissedemiyorum da :)
Ecenurakgul Aminella canım fahrettin altaydan tek otobüs önünde indiriyor. Arabayla işkence zaten orası yer bulmak çok zor oluyor bende oyobüsle gidicem 984 sanırım önünde indiriyor