Cansubaris Belacivciv evet öyleymişiz😊 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻😊 cinsiyeti ney ?
2inciannelik Cansubaris evet oldu ilk dozu 18 haftada oldum tat koku kaybı baş ağrısı yaşadım 10 gün sürdü ikinci dozu 27 haftalıkken olmuştım sadece 1 gün kolum ağrımıştı şimdi 38 hafta olduk nasipse haftaya doğumum var . Aşınız şifa olsun inşallah