deno1 Keşke doğum dediğimiz şey o kadar kolay olsa.Merak etmeyin yetişirsiniz hastaneye 😊 kanala yerleşmesi demek hemen ufak bir sancıda doğacak anlamına gelmez.Benim doktorum tam açıklıkla bekleyen hastalarına bile yarım saat sonra gittiği oluyor.Kanala yerleşmesi , doğum pozisyonu almış demek bir nevi, hemen doğacak demek değil.Telaşlanmayın.Hastaneniz çok mu uzak size