10 haftalık hamileyim bu zamana kadar özel hastaneye gidiyorum ama ücretleri çok pahalı geliyor devlet hastanesine gitmek istemiyorum özele gidebilirim de bu muayene 270 taramalar faln 600 küsürlü o yüzden daha uygun fiyatlı iyi ilgili bi doktor önerebilir misiniz arkadaşlar