Sumeyyebilgi ilk zamanlar da şişlik ve gaz oluyor merak etmeyin. Bende ilk 2 3 ayda bi anda 4 5 kilo almıştım. Karbonhidrat ağırlıklı beslenmemeye dikkat edin. Sebze balık et kuru yemiş yeterli. Paketli gıda tüketmenin çikolata bisküvi cips.. benm doktorumun önerileri bunlardı. 34 hastalığım şuan beis 2 hafta önce gidiyor hep benm düzensiz beslenmemden kaynaklı işte. Umarım doğuma kadar çok şişmez de kolaylıkla doğar minigim. Canımız bisey çekse de çok abartmamaliyz. Ben yemek.yapmayi sevmediğim için hep hazır yedim de böyle old 58 dim 72 yim şuan 😒 neyseki dogumdannsonra kolay verenlerdenim ilk gebelikte tede aynı 58le kaldım 72 ile doğrdm 6 ayda 53 e düştüm. Inşallah aynı performansı ikincide de yaşarım 🥰