Merveelisa Aslikocademir Yanma yok da bulantı kusma 33 den beri var bende 36+4 üm ozamandan beri ilaç kullanıyorum son aylarda normal değil dedi doktorum
Selcans Aslikocademir geçmiş olsun. Kusma yok ama yanma var. Muz,laktozsuz süt,kefir dayanılamayacak durumda da gaviscon iciyorum. 35+3, mideye tekme atan bebelerimize selam olsun 🌸😇💙