Lavantakokusu Aslikocademir benim yanmam olduğu için bulantım oluyordu, soğuk süt içiyorum ben yanmam olunca
Afide__ Aslikocademir 37 +5 den selam ben hala ilaç kullanıyorum mide bulantı kusma için Zofer ismi 🤦🏻♀️
Merveelisa Aslikocademir Yanma yok da bulantı kusma 33 den beri var bende 36+4 üm ozamandan beri ilaç kullanıyorum son aylarda normal değil dedi doktorum
Busra_spmz Aslikocademir valla benimde şuan mahf ediyor uyuyamıyorum yanında ama kusuyorum Allah’tan kusuyorum yoksa mahf olurudm 🤷
Afide__ Aslikocademir benim en son çaremdi bu ilaç bir çok çeşit verildi en son bu ilaç işe yaradı kusmamı engelledi yarim kırıp içiyorum
Ceylan0512 Kızlar bende kusuyorum hemde günde 3 4 defa 34. Haftam midem çok yanıyo boğazıma kadar bebeğe zarar verir mi acaba
Busra_spmz Ceylan0512 yok canım vermez az az yemek ye sık sık ye ama Doktorlar sindiremediğimiz için bebekde büyümüş mideye baskı yapıyor o yüzden kusuyoruz ☺️🤷
Busra_spmz Ceylan0512 yok canım o zaman benimki şuan ne halde olurudu bende çok kusuyorum çok şükür bir sıkıntı yok ☺️🤗
Ceylan0512 Busra_spmz Busra_spmz inşallah🙏 sağlıkla gelsinde bebişlerimiz yansın mide kusalım katlanırız ☺️🙏