icll Nurr Doğumum 5temmuz civarı görünüyordu 25 haziranda sipariş ettim. Hemen geldi zaten. Ama dogum 11temmuzda oldu. Yine de bi sıkıntı olmadı
Burcu59 Nurr ben dolaba koydum smdi ama umarim bisey olmaz gununuz kesin belliyse 3 gun kala falan siparis verin pazartesi aldim sali geldi cunku bana cok sicak oldugu icin mecbr dolaba koydum
merveeed Nurr ben bebekçikolatası ndan sipariş vermiştim ısı yalıtımlı kutularda getiriolar istersen 1 ay önce sipariş ver dolaba koy doğuma giderken veya 1 gün önce çıkar hiçbişi olmuyor
Kubraygt Nurr ben almıştım canım özellikle meyveli lokumları harika gerçekten kesinlikle tavsiye ederm 😊
Nurr BuFi2012 ben whatsaptan yazdim sebzelik bolumunde kalabilir yazdilar ama lokum cok kalinca sertlesiyormus
Sinmn Nurr Fevkalbeser ben ilk oğlumda çikolata almıştım memnun kalınca geçen hafta tekrar sipariş verdim, kısmetse son bir haftamız..