ozgeya Nurr Hacı Şerif Denizli’nin markasıdır ve emin olun bütün ürünleri çok kaliteli ve lezzetli.her Denizli’ye gidişimizde mutlaka mağazalarına uğrayıp dünya şey alıyorum 😋 kesinlikle güvenebilirsin.
Bskrt Nurr biz nişanda isimli çikolatalardan yaptırdık herkes bayılmıştı 😁 fiyatı da instagramdaki sayfalara göre uygun bence
Kubraygt Nurr ben almıştım canım özellikle meyveli lokumları harika gerçekten kesinlikle tavsiye ederm 😊
Burcu59 Ben almistim gecen dogumumda fistikli olandan gayet guzeldi herkes cok begendi. Simdi tekrar aldım bugun geldi yine ayni👍
Fevkalbeser Bende hastane için çikolatayı ordan almayı düşünüyorum eğer alan varsa memnun kaldımı diye merak ettim köşede bekliyim😄😄
Nurr Fevkalbeser kuzenim aldi benim 3 gunde geldi cok memnun kaldi cikolatadan tadi da cok guzel tavsiye ederim ben ordan alicam ama cikolatami lokummu karar veremedim
Suzan Fevkalbeser ben polis haftasında eşime yaptırmıştım çikolata. Ben yemedim ama eşim misafirlerine ikram etmiş güzel olduğunu söylemişti 😄
Sinmn Nurr Fevkalbeser ben ilk oğlumda çikolata almıştım memnun kalınca geçen hafta tekrar sipariş verdim, kısmetse son bir haftamız..
Burcu59 Nurr ben dolaba koydum smdi ama umarim bisey olmaz gununuz kesin belliyse 3 gun kala falan siparis verin pazartesi aldim sali geldi cunku bana cok sicak oldugu icin mecbr dolaba koydum
icll Nurr Doğumum 5temmuz civarı görünüyordu 25 haziranda sipariş ettim. Hemen geldi zaten. Ama dogum 11temmuzda oldu. Yine de bi sıkıntı olmadı
BuFi2012 Bende lokumdan alcam hastane için sıcakda çikolatası erir diye düşünüyorum. Nezaman almalı 2,5 haftam falan var birde dolapta bişi olurmu acaba
Nurr BuFi2012 ben whatsaptan yazdim sebzelik bolumunde kalabilir yazdilar ama lokum cok kalinca sertlesiyormus
Neshaakin BuFi2012 lokumu dolaba koymanızı tavsiye etmem taş gibi oluyolar. yada bana öyle denk geldi bilemiyorum 🤦🏻♀️ Kiler gibi soğuk odanız varsa orda tutun derim ama buzdolabı soğuğunda değişik bi hal alıyolar
znurstnKaraca Nurr ben bugün çikolata için konuştum ama renk ve desen alternatifi pek yoktu o yüzden ordan vazgeçtim 🤦🏻♀️