Ozgeliko evet beklenen adetten 5-6 gun. 3+1 de öğrendim kaset testte. İnanmadim haliyle 😁 ama 3+2 de tahlilde 60 cikinca sasirdik. :) cunku o donem icin 5 in azicik ustunde bir değer beklediğini soylemisti doktorumun asistanı. Cok erken oldugu icin. Erken ogrenince de zaman gecmiyor sağlıkli mi acaba diye :) insallah 🙏🏻 Allah herkese nasip etsin 🤲🏻