kineem Bende ovulasyon testleri kullanıyorum bugün 12.günüm.. 9.günde erken gebelik testi yaptım dayanamayıp ama negatif gördüm tabiki. 😢 Şimdi sabirsizlaniyorum tekrar test yapmak için. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah,dualarinizzda bana da yer verirseniz sevinirim 🙏🧿 cevabınız için teşekkür ederim 🍃