Ervasl üstten belli olmuyormu ki kuzum vajinal muayene yapmış ben iki doktora gittim ikisi de karından yaptı kalinlasma net belliydi hatta ölçü kalinlasmayi burda birikim var sökülür yakında dedi dün gittim bugün gerçekten de söküldü ilaç içmeme bile gerek kalmadı o kadar hak veriyorum ki sana insan illa stres oluyor adet olamama çok kötü ya vücudum ağrıyordu resmen rahatladım ama içini ferah tut hamilelik söz konusu olsaydı belli bir güne geldin doktor suphelenip test yapardı veya alttan muayeneye net görürdü hamileliği dair birseyleri stres yapma eminim gelcek bol bol su iç ama