Ervasl 33.gunum bugün stresli değilim ama içimi hamilelik korkutuyor gerçi değerim 0,20 çıktı ama aklımda gec dollenme mi diye sorular geçiyor çünkü bu belirtileri ben sadece hamilelikte cektim normal adet gördüğümde sadece bende hep ayaklarımda uyuşma olur hamile olmak korkutuyor genetige de test vermişim rahmimde toplansın istiyorum ama korkuyorum hamile değilsem sorun yok zaten adet söktürücü yazar doktor 40 günün olmasını bekliyorum