yazelinannesi Leylayz amin canım tatlı rahatsızlıklar bunlar bebişlerimizi kucağımıza alınca herşey geçecek inşallah 🙏🏻 ❤️🦋
Mm2107 Leylayz Geçiyor geçiyor yeter ki kendine inan yürüyüşe çık bu süreçte o iyi geliyor ben evde duramıyordum yalnız kalınca bile kötü oluyordum ama geçti