Leylayz Hayırlı akşamlar kızlar 21. Haftamdayım gece uzanınca nefes darlığı yaşıyorum, zor nefes alıp veriyorum bu haftalarda erken değil mi sizde de böyle olan var mı
Fulyaaa1 Leylayz merhaba bende de nefes darlığı değilde kalp çarpıntısı oluyor normal karşılanıyor bu haftalar da. Sırt üstü yatıyor musunuz?
Yagmurgel2020 Leylayz birazcık yüksek yatmaya bak canım sırtını destekle sol tarafına yat 38 haftalığım konuşurken bile bazen mola veriyorum o derece 🤷🏼♀️
Mm2107 Leylayz canım benim oldu 24.haftadsn itibaren 3 hafta böyle bir süreç yaşadım ve çok korktum hamilelik bitimine kadar böyle mi olacak diye gece kalkıyordum nefes alamıyordum camdan ayrılamıyordum eve girmek gelmiyordu dışarı da nefes alabiliyordum ama çok şükür geçti şimdi 37 haftalık olacağım yürüyüşe çık melisa çayı iç ve nefes egzersizi yap herkeste farklı gidiyor bu süreç bende erken yaşadım ama sonra skıntı olmadı kimisi de 30 lu haftalar da yaşıyor benim 13 gün kaldı doğuma şimdi ağırlaştığı için nefes açlığı yaşıyorum ama o süreçteki gibi değil çok şükür 🙏 inşallah sende atlatırsın
Leylayz Fulyaaa1 sol ve sağ tarafa uyumaya çalışıyorum canım ama bazen artık uyuşuyorum sırt üstü uyuduğumda oluyor
yazelinannesi Benimde aşırı nefes darlığım oluyor 32+2 deyiz tek yastıkla uyuyamıyorum ve genzimde aşırı bi enfeksiyon kokusu var heryerde o kokuyu alıyorum aşırı rahatsz ediyor napıcam hiç bilmyrn
Leylayz Yagmurgel2020 evet haklısın otururken sorun yok zaten ama ne zaman uzansam daralıyorum, dikkate alacam yüksek uyumayı deneyeyim
Fulyaaa1 Leylayz sırt üstü yatınca oluyormus genel olarak. Sırt üstü yatmamak gerek bu haftalardan sonra
yazelinannesi Leylayz 30 haftadan itibaren oldu canm iki haftadır böyleyim aşırı rahatsızlık veren bi durum yediğim yiyeceklerin tadı bile kötü geliyor sadece bu enfeksiyon kokusu başka koku alamıyorum
Yagmurgel2020 Leylayz bide şuan göbüş yeni yeni büyüdüğü için vücudun zorlanıyo daha alışamamışsındır belki ondan olabilir bi iki haftaya onada alışırsın şuan en rahat haftaların çünkü 33 e kadar tadını çıkar 🤗💖
Leylayz Yagmurgel2020 anladım canım benim de korkum şimdiden başlamışsa ilerde çok daha zorlanır mıyım diye
sel_ma benimde 28 haftalık nefes darlığı var kızlar…. ve kadın kaşıntısı doktora gittim losyon verdi karnımı kuruttu kullanmıyorum 3 haftadir kaşıntıdan deliriyorum napmam gerek bileniniz varmi🤦♀️
yazelinannesi sel_ma bende tüm vücutta kaşıntı oluyordu ama inanılmaz bi kaşıntı bn doktorumla görüşünce karaciğerde sıkıntı olabilir die tahlil istemişti sende bi tahlil yaptır istersen
Leylayz Fulyaaa1 evet yani elimden geldiğince sırt üstü uyumayaya çalışıyorum ama gece bazen uyanınca sırt üstü olduğumu görüyorum
Leylayz Mm2107 çok şükür canım benimde korkum o oldu şuan erken ilerde de devam edecek mi doğuma kadar diye çekindim ama umarım kısa zamanda geçer
yazelinannesi Leylayz amin canım tatlı rahatsızlıklar bunlar bebişlerimizi kucağımıza alınca herşey geçecek inşallah 🙏🏻 ❤️🦋
Mm2107 Leylayz Geçiyor geçiyor yeter ki kendine inan yürüyüşe çık bu süreçte o iyi geliyor ben evde duramıyordum yalnız kalınca bile kötü oluyordum ama geçti