Aylinarya Neler yaşıyorsunuz bu haftada hanımlar hazırlıklar ne alemde 🥳 Bende kalça bel ağrıları iyice arttı geceleri idrar sıklığı gün yaklaştıkça korku heyecan da artıyo bende 🤦🏻♀️ Bebişler kaç kilo biz perşembe günü öğrenicez
damlarici Aylinarya 35+2 den meraba biz biraz aceleciyiz serumlarla hafta doldurmaya çalışıyoruz iki doz ciğer geliştiricimiz yapıldı ara ara kasık ağrısı ve bel ağrısı oluyor onun harici aşırı bacak ağrısı var şuan yarın kontrolümüz var bakalım kaç kilo olduk merak ediyorum ve inşallah ağrılarımız çıkmaz ❤️🙏
hazaltolga1 Aylinarya 35+5 olduk kızımla 💖 bel ve sırt ağrım çok fazla oluyor kaburgalarım birbirine batıyor gibi, sık idrara çıkma (artık tuvalete sandalye koyucam 😂)
DenizveKumsal Aylinarya Şuan 35+3 olduk perşembe günü güncel kilosunu öğrenicem 🥰 geçen hafta bugün yani 34+3te kilomuz 2400gr idi 🧿☺️
Busragonullu32 Aylinarya 36+0 olarak bizde araniza gelebiliriz dimi 😊 Tuvaletle arkadaş olduk resmen Mide yanmalarim başladi Gece yatakta pozisyon değiştirirken artik eşimi uyandiriyorum dönemiyorum😁 1 hafta önce karantinam bitti 11 kasima Randevu aldim dua edinde güzel sonuçlarla karsilaşayim bi sorun çikmasin 🤗
Aylinarya damlarici inşallah sağlıkla alırız bebişlerimizi kucağımıza 🌸 ne kadar zor işmiş anne olmak 🤷♀️😀
havakcdl-48 damlarici Aylinarya günlerimizde sıkıntılarımız da aynı bacak ve bel ağrısı için bir çözüm bulabildiniz mi belim zonkluyor resmen
Hazella damlarici 35 haftadan sonra ciger gelistirici yapiyolar mi yinede? Banu ciftcinin uygulamasinda bu haftadan sonra artik gerek kalmadi yaziyodu
Aylinarya hazaltolga1 kesinlikle özellikle geceleri 🤦🏻♀️ Bel ağrılarınız için ne yapıyorsunuz herhangi bi egzersiz felan
Aylinarya Busragonullu32 inşallah hayırlı haberler alırsınız 🥰 benimde 2 hafta oldu karantinam biteli içinizi ferah tutun o hem kendini hem sizi koruyor 😌 ( ama zor bir süreç sizi çok iyi anlıyorum bende çok korkmuştum )
Burcu0302 Bacak ağrıları çok zorluyor geceleriii :(( ağlıyorum bazen ödem olmuş hep ayaklarım egzersiz yürüyüş hiçbişey rahatlatmıyor vitaminlerinde içiyorum yapacak bşşey yok diyorlar ağırlaştım iyice sabır 🙏 35+3 yarın doktor kontrlmz var ♥️
ElifB08 Aylinarya valla bende 34’üm ama şimdiden lavaboda yatacağım gece idrar torbama baskıyla uyanıyorum 🥲 bebiş sanki aşağıya baskı yapıyor
edanurciftci Aylinarya valah belim ve bacak aramın ağrısından yatakta dönemiyorum yürüyemiyorum çok zorlanıyorum mide yanmaları cabası ne zaman doğum olur çok merak ediyorum uyku desen yok . Tuvalet desen gece 20 kere kalkıyorum rahat bu yüzden uyku diye bisi yok . Yakında tuvalete yatak atıcam .Kilosunu bi hafta sonra öğrenicem bakalım
Aylinarya edanurciftci 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Tuvaletin gelmesini de geçtim yataktan kalkmak mesele bende çok zorlanıyorum
Mucizesinibekleyenacemianne Hemen hemen herkes çatı ağrısından muzdarip 🤦🏻♀️ Biz de bugun 35+0 olduk.. pazartesi kontrolümüz.. kilomuz biraz yavas ilerliyo bakalm 2 haftada nekadar alabilmis minik.. 🤗🌸
hazaltolga1 Aylinarya uzun süre ayakta kalıp oturduğumda veya uzandığımda çok belim ağrıyor hiçbir şey yapmıyorum 😂 duş aldığımda falan iyi geliyor egzersiz olarak sadece yürüyüş yapıyorum ben, siz?
Kirmizivosvos Aylinarya 35+4 de gittik bizde 48cm 2.779gr idi 🥰🌸 diyabetli diyetli bir anne olarak şükrettim son haftalar daha güzel kilo alıyor çok şükür 🙏 hersey hazır bi çantaya koyması kaldı. Onun dışında wc sıklığı uyku pozisyonu değiştirmede zorluk çabuk yorulma çatı agrısı yoğunlaştı 😅
edanurciftci Aylinarya valaha kalkamıyorum ben o kdr zorlanıyorum Kİ ağlaya ağlaya gittiğim oluyor Ağrı’dan
Mervisogretmen 35+3′ten selamlar. 🕊️ Mide yanmam dışında hiçbir problemim, ağrım, sızım vs. yok çok şükür. 🙏Egzersiz falan yapıyorum bol bol, geçiyor günler. 😍 Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 😍
damlarici havakcdl-48 ben çözüm bulamadım benim özellikle bacak ağrım çok fazla var hatta geçen sabah kasıldı bacağım kaldı öyle zar zor ovalayarak açtırdım uyku sersemi şimdi kaslar hala ağrıyor acaba neden kaynaklı böyle oluyor siz gittiniz mi yakında doktora