Gulsahakan ben gittiğimde 12 haftalık bile değildim ilk doktor alttan muayene ile baktı hemen karamsar konuştu ben o an dedim ki bebeğim yaşamayacak heralde eşimin de benimde beynimiz durdu bir anda hemen büyük bir hastanede var oradan sizin için randevu allalım dediler bizde tabi hemen kabul ettik artından hemen randevu alındı gidildi tabi biz giderken dedik hemen sıvı aldırmak istemiyoruz diye ikna etmeye çalıştılar Altan Altan sonra ben son Dakşja açaba yapsak mı dedim eşim dedi biz düşünelim diye hemen çıkardı beni oradan neyse biz kabul etmedik tabi tekrar randevum vardı ebe siz sıvı aldırmadınız ama kandan gen testi yaptırabilirsiniz dedi üstlerinden sorumluluk atmak istiyorlar ben kağıdı imzaladım ama düşüneceğim dedi daha sonra fetal eko yaptırmanız lazım dediler bizim anlaşmalı olduğumuz yer var oradan allalım sonra ben tabi araştırıyorum kaçıncı haftada daha iyi olur bunlar 16 da istediler eşime diyodum erken en iyi 21 de söylüyor doktorlar velhasıl gittik Paris’te özel bir çocuk kardiyolojisi dedi ki şimdilik tüm kapakçıklar ve büyük damarları görüyorum ama bebek küçük siz 1 ay sonra gelin yine benim dediğime geliyor ve aldıkları ücret de 220 euro düşün yani ben sigortan ve özel sigortan olmasına rağmen 110 euro ödedik düşün haftaya tekrardan var biraz da para tüzüğü belli ama yine de çocuk için herşeyden önemli ben böyle böyle anladım niyetlerini rabbim sağlık sıhhat versin ne yapalım artık