Ozlemmiy15 ense kalınlığı değil farklı bir teşhis koymuştu doktorum. 15. Haftalarımda falandı biz de cinsiyetini öğreniriz mutluluğuyla gittik ama bebeğin beyninde sıvı fazlalığı var 3 lü tarama ver direkt detaylı ultrasona randevu al diyip gönderdi beni. O gün ne yapacağımı şaşırdım cidden öyle bir şey varsa hidrosefali hastalığı diye çıkıyordu çünkü hep araştırmalarımda. Ben de özelde daha önce önerilen bir doktor vardı ona randevu aldım normal kontrole gittim. O böyle bir şey demedi üstelik çok iyi gördü durumunu. Ben de olayı anlattım o da bu haftalarda kesin bir tanı koymak için çok erken olduğunu ama varsa da detaylı ultrasonda görüneceğini şimdiden endişe etmemem gerektiğini anlattı rahatlattı beni. Ben de detaylı ultrason için bir iki doktor önerisi aldım o doktordan perinatolojide uzman doktorlardı. 22. Haftamda gittik 30-40 dk falan sürdü galiba o kadar güzeldiki her detayını görmek 😊 damarlarından iç organlarına beynine vücudunun her yerine detaylıca bakıyorlar, taramalardan daha iyi sonuç verdiğini düşünüyorum ben detaylı ultrasonun. Çok şükür her şeyimiz haftamıza uyumluydu ve o doktorun dediği beyin sıvısı fazlalığı da yoktu çok şükür🥰🙏🏻 Ama tabi sırf o erken haftada yanlış tanı söylediği için ben 15. Haftamdan 22. Haftama kadar sürekli stresti ve üzgün geçirdim o ayı. Size de tavsiyem eğer varsa bile böyle bir şey sakin olup detaylı ultrason vaktinizi beklemeniz.