-Ozge- Edadadada Kubra_K Kubra2721 valla doktorumun dedigine gore ben degil bebek kilo aliyormus ve ben kısırı filan cok tuketiyorum. Gelisim olarak da 1 hafta ilerde gorundugu icin haftasina gore normal dedi doktor. Ama biraz tosbikk. Bi de vitaminlerimi duzenli kullandim acikcasi. Ama sizinkilerde haftasina gore iyilerdir eminim 😌 acaba demeyin saglikli olsunlarda kilolari hic onemli degil😌