-Ozge- gamzelianne1 35+5te gittim 2825 gr boyuda 49 cm dedi doktor kilosuna iyi dedi ama sizin yorumunuzu okuyunca acaba geridemi diye düşündüm maşallah ne yiyip içtiniz okadar 🙂
Kubra_K -Ozge- bende aynı günde gittim bana da 2800 dedi hatta haftasından bir hafta daha tombiş gayet iyi demişti 🥰❤️
Kubra2721 -Ozge- benimde sizinle ayni hafta ve kilo. Benimde doktorum cok alaninda iyi birisi ve kilosuna normal dedi simdi sizin gibi digerlerini okuyunca acaba dedim 🙈
gamzelianne1 -Ozge- Edadadada Kubra_K Kubra2721 valla doktorumun dedigine gore ben degil bebek kilo aliyormus ve ben kısırı filan cok tuketiyorum. Gelisim olarak da 1 hafta ilerde gorundugu icin haftasina gore normal dedi doktor. Ama biraz tosbikk. Bi de vitaminlerimi duzenli kullandim acikcasi. Ama sizinkilerde haftasina gore iyilerdir eminim 😌 acaba demeyin saglikli olsunlarda kilolari hic onemli degil😌
-Ozge- Edadadada internetten bakinca hatta bizim kilo önde bile görünüyor ama 3 kg üzeri yorumunu okuyunca acaba dedim bir an 🙂
-Ozge- Kubra_K Evet benim doktorumda 1 hafta önde demişti buradaki yorumlar kafamı karıştırdı tereddüte düştüm🙂 aman sağlıklı olsunlarda kiloları dert değil💕