Hamsicik selver hanımı kimse önermiyor gerçekten. Hep bi test hep bi para başka bişey yok. Ben dilek hanıma gidiyodum ama sanırım degiştiricem🥺 kendısınden memnunum sadece telefon numarasını vermiyor bi sıkıntı oldugunda ulaşamıyorum ve enson gittigimde de dogum ani olursa kendısının mesaı saatleri dısına denk gelirse gelmedigini söledler. Bende baska doktor arayısına girdim. Nöbette kim varsa o girermiş. Öyle şey olurmu boşunamı o doktoru tercih ettik. Bide ya erkek doktor nöbetteyse ben rahat edememki🥺