Mrv1007 Aycan3549 kızım oluyor ama oğlum olsaydı ismi Umut Deniz olacaktı 💕 Mete, Oğuz, Tuna, Can isimlerini de seviyor ve düşünüyorduk eşimle 💕 Bu dönemde aşırı popüler olan Alparslan, Baybars, Göktuğ isimlerini pek sevmiyorum ama fikir olsun size 💕
Civcivinannesiii Aycan3549 Cinsiyet belli degil ama isim belli erkek olursa Aybars dusunuyoruz allah izin verirse sizede fikir olsun💙🥰🥰
Aycan3549 Mrv1007 ahh canım kızım da da kararsızlık vardı ama karar verdik hemen ama bunda veremedik önce Karan dedik şimdi toprak zeyd dedik bilemiyorum ya😔
GmzeAsln Aycan3549 Ahh canım benim aynı durumdayız eşim Alp ismini istiyor ben ise bir türlü kısa diye tam anlamıyla kabul edemedim bilmiyorum çok zormuş gerçekten 😐🐣
kubraonder Bende kararsız annelerdenim burada bekleyeyim belki bi isim hoşuma gider 😅😅 bu arada eymen ve kerem ismine yakınım biraz
Aycan3549 Zeynepp97 adıyla büyüsün inşallah güzel bir zamanlar hep derdim Birgün oğlum olursa Çınar olsun adı diye 🥰
Latiko Aycan3549 baştan beri Uras olur diye düşünmüştüm ama söyledikçe bi tuhaf gelmeye başladı. 30. Haftada kalakaldım boşlukta hiç bişey gelmiyo aklıma 🥺
MukoT Latiko bnde 30.haftaya kadar Çağatay dedim şimdi tuhaf geliyor gibi 😂 herkes de alisti daha doğmadan. Sanirim Çağatay olacak 🙂
Aycan3549 Latiko evet öyle oluyor canım bende hep karan diyordum şuan vazgeçtim anlamı güzel isim istiyorum bakalım nasip ama çok az zamanımız kaldı🥴🥰
Lavin00 Aycan3549 Ben üçüncü oğlanı bekliyorum on kere fikir değiştirdim. En son Ediz Bora dedik bakalım
GmzeAsln Aycan3549 En yakın zamanda karar vermem lazım çünkü son ayıma çok az bir zamanım kaldı benimde kapı süsü ve yastığını sipariş vermem gerekiyor hayırlısı olsun İNŞALLAH nasibinde vardır bir isim bakalım ne olucak 🐣😐🥰🤍🤲🏻