Ayse-Aslan bugün yaşadıklarınızın hemen hemen aynısını ben yaşadım..
Bizde 34 haftalık olduk bugün ve Nst de sancılarım çıktı.
Ama benim 1 haftadır bel kasık karın ağrısı var ve sürekli Nst ye bağlanıyorum.
+1 cm de açılmam var.
Bugünkü Muayenede bebeğin kafası kanala girmiş dedi doktor.
Hedefimiz 37 ye kadar içerde tutmak ama gelirse de alırız dedi.
Ciğer geliştirici iğne yapmadı , 2395 Gr 49 cm olmuş oğluşum..Doktorum çok içimi rahatlatarak konuştu açıkçası..Endişelerim var ama çok büyük korkularım yok.
Kendi hastalarından 35 haftada doğum yapıp küvöze girmeyen , ciğerleri gelişmiş bebeklerden örnekler verdi.
36ya kadar istiharat şeklinde geçecek 37. Haftada squat , pilates, merdiven in çık başlarız dedi 😊 strese girmeyin herşey olacağına varır. Şu aşamada bebeğin kilosundan öte ciğer gelişimi önemli..Allah yardımcımız olsun 🤲
Ayrıca bugün klinikte Nst ye bağlıyken bir hasta geldi 32. Haftada erken doğum riski varmış hastanede yatmış 1 gün 1 gece.
Şimdi ise bebek inat etti gelmiyor diyor..40+3 müş bu arada.. 🤗 Herşey kısmet