Ayse-Aslan 33+4teki muayenem de ögrendim ben de rahim agzi kisaligi oldugunu, erken dogum riskin var dedi doktor, bebisin basi da baya aşagıda dedi, ciger gelistirici igne verdi, bir hafta gecti cok sukur dinleniyorum, yormamaya calisiyorum kendimi, persembe kontrolum var bakalim insallah her sey yolundadir, icini ferah tut ve dinlenmene bak, sağlıkla vaktinde gelir inşallah minnoşlar🤲🎈