blackcatS Merve5575 evet aynen Merve’nin dediği gibi ters durduğu için aşşağıda hissediyoruz benimki de öyle 🤗
Icot GizemDoan aynen neredeyse midemde hissediyorum hareketleri 😍 bi en altta bir en üstte. Ama en çok yukarıda hissediyorum 😊
CeydaKose Ben 35 haftalık hamileyim bu zamana. Kadar hep rahim üstünde hareket etti ,bebeği gebeliğim boyunca hep aşağıda taşıdım daha şimdi şimdi biraz yukarıda hareket ediyo gene rahime çok baskı yaptığından yürümede ve tuvalet konusunda sıkıntı çekiyorum 😒
Toprakparss 19+6 günlüğüz biz ve bebeğimin tekmelerini fazlasıyla hissediyorum normalde bu kadar net ve sert hissetmem mümkün mü bu konuda bilgisi olan var mı ?