ay-se Kendi yattığınız nevresim takımlarınızı ne kadar süreyle yıkıyorsunuz? Değiştiriyorsunuz yani tabi kirlenmesine bağlı olarak değişkenlik gösterebilir ama merak ettim
Elifinannesii_ Valla yazın haftada 1 kere değiştiriyordum İzmir çok sıcaaaak 😬 Kışın süre biraz uzuyor kirlenmesine göre artık 🙏🏻
Esraali ay-se haftada 2 kere yastık nevresim carsaf yıkanıyor yazın 3 4 kere cok terliyoruz maalesef ev cehennem gibi
ay-se Yani aslında çok batmıyor geçen hafta yıkadım ben ama doğumum yakın olduğu için şimdide bebek deterjanıyla yıkayım diyorum haftaya kadar da öyle idare eder diye
Esraali Fasulyeninannesi1 eşim gemide calsırken 1 ay değiştirmemişti ben devamlı yıkayınca ne müsrifsin diyor 😂lendi pasaklı oysa
-Arya- ay-se Yazın 2 3 günde bir ama kışın haftada 1 haftasonu değiştiriyorum. Makineye 30 dereceye yarım saate atıyorum koyu renkse, açık renkse 40 derece 1 saatte
35lavanta ay-se ayy en hassas noktam o yatak hep misss gibi kokmalı kışın 2 3 günde bir yazın gün aşırı hatta çok terlediysek hergün bile değiştirdiğimi bilirim
ay-se 35lavanta bende aynıyım hep böyle ferah ferah kokmalı ☹️ Fakat üç günde bir değiştiriyorum ben öylede müsrif gibi hissediyom kendimi
Fasulyeninannesi1 Esraali bizde kadin geliyor o degistiriyor ben ellesmiyorum egil kalk ozellikle yorgan nevresimi mahvediyor beni
-Ozge- ay-se hamilelikten önce 3 günde bir hamilelikte hafta sonundan hafta sonuna değiştiriyorum son ayımdayım zorluyor ev işleri
sedefyarsii1 Çarşafı ve yastık kılıflarını sürekli değiştiriyorum ama yatağın üstüne attığımı canım ne zaman değişiklik görmek isterse o zaman değiştiriyorum
35lavanta ay-se vallaha diğer konularda tutumluyumdur dikkatliyimdir baya ama benide bir bu mutlu ediyor napayım şimdi ondandamı mahtum bırakayım kendimi 😂😂😂😂
sedefyarsii1 ay-se yatak üstü yastıklarım ayrı zaten çarşafın da uyumuna takılmıyorum nasılsa örtünün altınfa görünmüyor 😂