Sehererol hızlı pratik bir pizza tarifim var dün onu yapmıştım yarısı yendi, diğee yarısını da ben bugün gömdüm🤭😂 bugün ne yapacağım hiç bir fikrim yok.
Edit: şehriyeli yoğurt çorbası geldi aklıma ondan yapayım bari, doyurucu oluyor başka bir şey yapasım yok😂🤭