EylulHifaa Kızlar karnım kasılıyor bugün ilk defa böyle oluyor bebek sanki toplanıyor gibi oluyor karnım kasılıyor neden olur acaba
Melike3535 EylulHifaa bende 36 yım canım bendede 1 haftadır oluyo bol bol yürüyüş yap iyi geliyor dogum yaklaştığı için normalmiş ⚘
H_myra1 EylulHifaa çok normal artık bebek kendini doguma hazırlıyor benim 27.haftamdan beri bar bu kasılmalarım ama 3.gebelik oldugu için erken hissetmek normalmiş en sın 31.haftada doktora gittimde bu kasılmalar İstedigimiz birşey demişti dogum için 34+1 haftalıgım bende
Didemmmmm EylulHifaa bende 35+4 üm canım aynı şeyleri bende yaşıyorum. Doktoruma sordum normal dedi. Hareket ettikçe kasıklarıma baskı yapıyor. Hareketlerini takip et dedi doktorum oğlum fazlasıyla hareketli 🙏🏻💙🧿
Betl EylulHifaa Benimde bebek hareketi olmadan kasılma ardından bel ağrısı oluşuyor ve ishalim var sağlık ocağı en yakın zamanda doktora git gerçek sancı kasılma olabilir dedi yarın gidicem bakalım 36+2 bende korkuyorum gerçekten doğum başladıysa naparim diye
Esmakorkmaz EylulHifaa 36. Haftadayım ben de aynı şekilde 🥰 artık çok normal endişelenmeyin arada bi kramplar kasılmalar olur bebişler kendilerini doğuma hazırlıyor ve yerleri de daraldı iyice her hareketleri canımızı acıtabiliyor 🌸
Mother__25 Bebek hareket ettikce degilde ben ayakda durunca bebek asagi duscekmis gbi oluyo ve kasiklarim agriyo.Benimde 36 haftalik ve surekli karnim toplaniyo.Nstdede haftama gore fazla sancim cikmisti zaten
Mother__25 Mujde0808 Haftayi tamamlasin diye bana iki hafta yatmami soyledi ve erken doğum riski icin fitil verdi yarin 37 hafta oluyorum iki haftamda doluyo sanirim fitili biraktirir persembe gunu kontrolum var
Mujde0808 Mother__25 ne guzel risk kalkmis zaten 35 hafta sikinti ama 36 hafta olunca zaten erken dogum.riski.kalkiyo
Mujde0808 honeyland yaa bilmiyorumki birsey demediler cumartesi doktorum catima bakmisti o bile tetiklemis olabilir pazartesi 6 cm dedi ebe hatta kadin dogum doktorum 7.8 cm acilma dedi
honeyland Mujde0808 ah birde net birşey deseler keşke ya değişikler bu doktorlar hemşireler benim de kasılmalarım oluyor genelde akşam vakitlerinde de acaba açılmada oluyor mu diye düşünüyorum 🙊 düzenli olmadığı için gitmek de istemiyorum
Mother__25 Mujde0808 Acilmani sen anlayabiliyomusun 7 cm acikligi anliyomusun mesela persembe gunu benimde alttan muayne edicekler merak ediyorum acaba acigim var mi